Uitreiking Trigion Awards

Onlangs ontvingen David Werkman (medewerker van het jaar), Patrick Wischhoff (teamleider van het jaar) en het beveiligingsteam bij de Erasmus Universiteit (object van het jaar) de Trigion Award. De uitreiking van deze awards is een jaarlijks terugkerend evenement, waarmee de organisatie aandacht besteedt aan zijn meest betrokken en gemotiveerde medewerkers.

‘Trigion heeft  de ambitie om dit jaar dé meest klantgerichte organisatie in onze sector te zijn,’ aldus Groenewoudt, algemeen directeur van Trigion. ‘Dat lukt alleen met betrokken en gemotiveerde medewerkers die veiligheid en gastvrijheid dagelijks een gezicht geven bij onze opdrachtgevers’.

De uitreiking van de Trigion Awards is het resultaat van een uitgebreid selectieproces, waarbij in eerste instantie per district en per business units nominaties werden aangedragen.  Een landelijke jury beoordeelde vervolgens welke medewerker, welke teamleider en welk beveiligingsteam zich maximaal hebben onderscheiden in 2014.

Medewerker van het jaar: David Werkman

Beveiliger David Werkman, actief binnen een locatie van het Centraal Orgaan opvang Asielzoekers (COA) in Delfzijl, ontving de Trigion Award voor medewerker van het jaar. Ook naast zijn dagelijkse werk als beveiliger is Werkman betrokken bij het COA. Hij is daarbij een voorbeeld voor anderen en heeft hart voor de klant, zijn collega’s en voor Trigion.

Teamleider van het jaar: Patrick Wischhoff

Teamleider Patrick Wischhoff, actief betrokken bij opdrachtgever Rabobank Nederland, ontving de Trigion Award voor teamleider van het jaar. Wischhoff houdt van uitdagingen en heeft ervaring opgedaan binnen meerdere objecten. Zowel zijn collega’s als de klant zijn lovend over zijn aanpak en manier van werken.

Object (beveiligingsteam) van het jaar: Erasmus Universiteit Rotterdam

De Erasmus Universiteit Rotterdam (EUR) is al vele jaren een loyale opdrachtgever van Trigion en zijn rechtsvoorgangers. In achterliggende jaren heeft de universiteitscampus vele ontwikkelingen doorgemaakt en het beveiligingsteam van Trigion is daarin meegegroeid. Het afgelopen jaar zijn bijvoorbeeld trajecten doorlopen om de dienstverlening naar het hoogst mogelijke niveau te trekken, met pro-actief handelen, hostmanship en klantgerichtheid als belangrijke ankers.

Alle winnaars zijn onlangs op hun werkplek verrast door het betrokken management, waarbij ze de Trigion Award ontvingen uit handen van Ellen Groenewoudt.