201515jan

Trigion zet finalisten V-factor in het zonnetje

201515jan

Begin januari heeft Trigion twee finalisten uit de V-factor Vrouw verkiezing in het zonnetje gezet. Beide dames zijn geruime tijd werkzaam bij Trigion en waren fanatiek betrokken in een Facebook campagne, waarin 2.669 stemmen werden uitgebracht op in totaal 25 vrouwelijke beveiligers.

De verkiezing rond de V-factor Vrouw maakt onderdeel uit van de branchebede imagocampagne ‘Veiligheid raakt iedereen’. De belangrijkste doelstelling van deze campagne is om de bijdrage aan een veilige omgeving zichtbaar te maken. De V-factor wil het rolmodel laten zien: beveiligers die actief inspelen op hun omgeving, communicatief zijn en vertrouwen opwekken.

Beide dames werden onlangs verrast op de eigen werkplek. Bij die verrassing waren ook  managers van Trigion en vertegenwoordigers van de imagocampagne aanwezig.

Meer informatie over de campagne en landelijke V-factor verkiezing is beschikbaar via www.veiligheidraaktiedereen.nl