
Teleservice, uw organisatie 24 uur per dag bereikbaar
Bedrijven en organisaties voelen steeds vaker de behoefte om 24
uur per dag telefonisch bereikbaar te zijn. Het is echter erg
kostbaar en doorgaans niet efficiënt om zelf 24/7 een professioneel
callcenter in de lucht te houden. De AlarmServiceCentrale van Trigion kan de
telefonische dienstverlening van uw organisatie één op één
overnemen. Die is immers 365 dagen per jaar, 24 uur per dag bemand
door professionals die diverse (alarm)meldingen afhandelen en
andere beveiligingshandelingen verrichten.
De Teleservicemedewerkers volgen op professionele wijze elk gewenst
protocol. Of het nu gaat om het noteren van bestellingen, het
opvolgen van storingsmeldingen, of het opvangen en filteren van
klachten en verzoeken van nog thuiswonende senioren.
Vanzelfsprekend wordt elke binnenkomend gesprek geregistreerd en
wordt ook exact bijgehouden welke opvolging plaatsvindt.
Als opdrachtgever vindt u de complete rapportage de volgende
ochtend in uw e-mail, bovendien kunt u op elk moment via internet
de actuele vastlegging raadplegen en instructies en protocollen
bijstellen.