Gastvrij entreemanagement

Frontoffice dienstverlening is vaak geconcentreerd rond de persoonlijke ontvangst van uw gasten en medewerkers. Telefoonverkeer handelen professionele receptionistes en telefonisten vriendelijk, snel en accuraat af. Ze kunnen desgewenst ook vergaderzalen boeken, lunches bestellen, vragen, klachten en storingen registreren en aanvullende administratieve werkzaamheden verrichten.

Onze medewerkers zijn betrokken en loyaal, weten zich de cultuur van een organisatie snel eigen te maken en handelen alert en discreet.

Een optimale eerste indruk, een welkom gevoel, dat uit zich in tevreden gasten en medewerkers

Altijd de juiste match

Vanuit ons personeelsbestand met bijna 1.000 enthousiaste en gespecialiseerde collega's is altijd een juiste match te vinden met uw organisatie. Die medewerkers worden uiteindelijk de belangrijkste schakel tussen uw organisatie en uw gasten. Ook gaan wij graag met u in gesprek over begeleiding, coaching on the job, trainingen en eventueel zelfs outsourcing van uw eigen medewerkers.

Bouwkundige oplossingen

Gastvrij entreemanagement bestaat niet alleen uit fysieke dienstverlening op uw locatie. In overleg met zusterbedrijven binnen Facilicom of gespecialiseerde partners gaan we graag een stapje verder. Zo kan Trigion ook bouwkundige elementen voor haar rekening nemen. De collega's van Breijer Bouw en Installatie zijn al ruim 60 jaar onze partner in elk bouw- en installatieproject. Deze divisie mag zich met recht een totaalleverancier noemen van bouwkundige oplossingen, ook op het gebied van entreemanagement. In die zeldzame gevallen waarin het ons aan kennis of kunde ontbreekt kunnen wij daarnaast terugvallen op een breed netwerk aan professionele partners.

Meer weten over hoe wij uw organisatie kunnen ontzorgen?

Wilt u weten hoe Trigion Services uw organisatie kan ontzorgen én efficiënte oplossingen kan bieden? Neem dan contact met ons op of download onze brochures voor meer informatie.