Premium relations desk

In het recente verleden werd Nederland geconfronteerd met een inbrekersbende die het had voorzien op families uit de Quote 500. Die bende zit inmiddels voor meerdere jaren achter de tralies, maar het risico voor vermogende particulieren in Nederland is daarmee niet weg. Helaas vinden vandalisme, inbraken en overvallen nog regelmatig plaats en zijn welgestelde Nederlanders vaak het slachtoffer. 

De Premium Relations Desk, service die een stap verder gaat

In het recente verleden werd Nederland geconfronteerd met een inbrekersbende die het had voorzien op families uit de Quote 500. Die bende zit inmiddels voor meerdere jaren achter de tralies, maar het risico voor vermogende particulieren in Nederland is daarmee niet weg. Helaas vinden vandalisme, inbraken en overvallen nog regelmatig plaats en zijn welgestelde Nederlanders vaak het slachtoffer. Als antwoord op deze trend, en als volgende stap op onze Teleservice (telefoondienst) en Facilitaire Servicedesk (facilitair meldpunt), heeft de Trigion AlarmServiceCentrale een 'Premium Relations Desk' ingericht.

De uiterst moderne AlarmServiceCentrale is al jaren communicatiecentrum én lifeline voor duizenden opdrachtgevers en alle eigen medewerkers. De AlarmServiceCentrale is 24 uur per dag bereikbaar en dagelijks worden duizenden meldingen met de grootste zorg afgehandeld door professionele centralisten.

Met de 'Premium Relations Desk' heeft de AlarmServiceCentrale een service ontwikkeld die nog een stap verder gaat dan de normale dienstverlening.

Bedrijven en particulieren mogen rekenen op een rechtstreekse lijn en een 'dedicated' centralist binnen de AlarmServiceCentrale. Deze centralist heeft een span of control van maximaal tien accounts en garandeert dat meldingen binnen maximaal vijf seconden worden aangenomen. Afhankelijk van de melding coördineert de centralist vervolgens de opvolging van de melding. Bij calamiteiten wordt uiteraard direct opgeschaald naar de hulpdiensten. De service gaat echter verder dan de eerste calamiteitenafhandeling, bij (braak)schade wordt bijvoorbeeld ook een glaszetter gestuurd. Na de calamiteit vindt altijd een evaluatie plaats, waarbij de centralist adviseert om dergelijke meldingen in de toekomst te voorkomen. Het kan daarbij gaan om een grote variatie aan veiligheid gerelateerde items.

De 'Premium Relations Desk' is volledig geoutilleerd, functioneert zelfstandig, in een eigen besloten omgeving binnen de AlarmServiceCentrale. Hiermee is tevens een extra beveiligingsschil gecreëerd, waardoor informatie alleen beschikbaar is voor centralisten die ook daadwerkelijk aan u zijn toegewezen.