Trigion verzorgt komende jaren alle BHV trainingen bij Careyn

Per 1 september 2014 gaat Trigion Safety Opleidingen alle BHV opleidingen en –trainingen voor zorgorganisatie Careyn verzorgen.

Sinds 1 juli 2010 zijn Careyn, Zuwe Zorg en Aveant, na fusie, juridisch met elkaar verbonden binnen de holding Careyn Zuwe Aveant. Careyn heeft daarmee een gezamenlijk bestuur en toezicht. Trigion Safety Opleidingen verzorgde al sinds 2010 de BHV opleidingen voor Zuwe Zorg.

Careyn is een actieve maatschappelijke onderneming die zich inzet voor de gezondheid en het welzijn van haar klanten. De organisatie richt zich op een zo compleet mogelijk aanbod van diensten op het terrein van zorg, welzijn en wonen. Careyn telt ongeveer 200 locaties in de provincies Utrecht en Zuid-Holland en de regio Breda.

Belangrijke voorwaarden voor deze gunning waren onder andere de aansluiting op het ‘Learning Management Systeem’ van Careyn, het bieden van maatwerk trainingen en een E-learning module gericht op de zorg. Op dit moment worden de laatste voorbereidingen getroffen om vanaf september 2014 goed van start te gaan met de opleidingen en trainingen.