Entreemanagement

Entreemanagement, wat is het en hoe draagt het bij aan een inspirerende en veilige omgeving? U vraagt het zich wellicht af. Entreemanagement helpt bij het optimaliseren van de ‘journey’ die uw gasten ervaren als zij in contact komen met uw organisatie.

Om dit tot in de puntjes voor elkaar te krijgen heeft u baat bij een partner die met andere ogen naar de wereld van nu kijkt. Trigon gaat verder dan het inzetten van standaardproducten en -diensten om uw organisatie toegankelijker en gastvrijer te maken. We onderscheiden ons door uiteenlopende mogelijkheden tot het creëren van gastvrijheid, via integraal ontvangstmanagement en passende, persoonlijke bezoekbelevingen. Met Trigion Services blijven we ons concentreren op het leveren van receptiediensten.

We geloven dat iedere bezoeker (gast, leverancier of medewerker) recht heeft op persoonlijke aandacht. Een persoonlijke bezoekbeleving met meerwaarde is cruciaal voor loyaliteit, continuïteit en uiteindelijk ook het succes van uw organisatie. De combinatie mens, (data-) intelligentie en techniek biedt in één ontvangstmanagementsconcept iedere bezoeker een optimale beleving met persoonlijke meerwaarde. Welk doel de beleving van het ontvangstmanagement dient, stemmen we af op uw individuele behoefte.

Omdat 'veilig zijn' een onmisbare basis is voor ieder gevoel van gastvrijheid, borgen we de feitelijke veiligheid in onze integrale aanpak. Een (onzichtbaar) fundament onder de belevingsdoelstelling. We werken samen met expertpartners en in co-creatie met onze klanten. We creëren complete bezoekbelevingen (visitor journeys) met diverse contactmomenten, afgestemd op de persoonlijke behoeften van onze klanten en hun gasten, van medewerkers en leveranciers. Deze aanpak levert aantoonbare meerwaarde in de primaire processen van onze klanten.

Onze producten en diensten

Een inspirerende en veilige omgeving vraagt om integrale oplossingen waarbij een combinatie van menskracht, techniek en (data) intelligentie onontbeerlijk is. Het optimaliseren van entreemanagement vraagt afwegingen die steeds meer in samenhang worden gemaakt. Een greep uit ons portfolio:

  • Fysieke dienstverlening zoals Receptiediensten, Airport Caddy, Security Awareness, Entreemanagement, Facility Services, Hosting Services, etc.
  • Technische oplossingen en diensten, zoals TeleServices, inzet van virtuele gastvrouwen en robots, etc.
  • Door technische maatregelen te ontsluiten via onze AlarmServiceCentrale borgen we effectieve montoring en begeleiding van gasten en voeten we (data) intelligentie toe binnen de keten.