TeleServices

TeleService: 24-uurs bereikbaarheid, uw telefoniste en servicedesk op afstand

Waar een receptioniste van Trigion tijdens kantooruren uw telefooncentrale kan bedienen en telefoonverkeer vriendelijk, snel en accuraat afhandelt biedt Trigion ook een TeleService die uw organisatie 24/7 bereikbaar houdt. Uw telefooncentrale wordt doorgeschakeld naar de centrale van Trigion, waar professionals het telefoonverkeer afhandelen conform de protocollen en instructies die met u zijn opgesteld. Uw organisatie krijgt een uniek telefoonnummer zodat de lijn wordt aangenomen met uw bedrijfsnaam. In de dagelijkse rapportage leest u welke meldingen of boodschappen zijn binnengekomen en op welke wijze deze zijn afgehandeld of doorgegeven. Bovendien kunt u op elk moment via internet de actuele vastlegging raadplegen en instructies en protocollen bijstellen.

Meer weten over hoe wij uw organisatie kunnen ontzorgen?

Wilt u weten hoe Trigion Services uw organisatie kan ontzorgen én efficiënte oplossingen kan bieden? Neem dan contact met ons op of download onze brochures voor meer informatie.