Receptiediensten

Een gastvrij ontvangst van uw gasten en medewerkers

Een optimale eerste indruk, een welkom gevoel, dat uit zich in tevreden gasten en medewerkers. Professioneel entreemanagement en een gastvrij ontvangst van uw gasten bevestigen een positief imago als organisatie en werkgever.

Hospitality- en receptiediensten

Niet voor niets dragen steeds meer organisaties hun frontoffice dienstverlening graag over aan professionals. Als marktleider verzorgt Trigion al vele jaren hospitality- en receptiediensten, bij diverse toonaangevende organisaties en overheidsinstellingen. Wij hebben ons gespecialiseerd in het overtreffen van verwachtingen, die van u én van uw gasten. Dat is hostmanship en dat maakt ons onderscheidend. Onze ervaringen delen we graag met u. Met een zogenaamde gastvrijheidsscan maken wij de eerste indruk van uw gasten en medewerkers helder inzichtelijk. 

Het dienstenpalet van Trigion Services is breed en heel divers. Afhankelijk van uw behoefte nemen wij graag uw complete entreemanagement voor onze rekening, of ondersteunen u met onze diverse vormen van dienstverlening. Gastvrij entreemanagement bestaat niet alleen uit fysieke dienstverlening op uw locatie. In overleg met zusterbedrijven binnen Facilicom of gespecialiseerde partners gaan we graag een stapje verder. Zo kan Trigion Services ook bouwkundige elementen voor haar rekening nemen of uw front office op afstand overnemen met innovatieve oplossingen.

Aan verwachtingen voldoen is niet genoeg, het gaat erom verwachtingen te overtreffen

Meer weten over hoe wij uw organisatie kunnen ontzorgen?

Wilt u weten hoe Trigion Services uw organisatie kan ontzorgen én efficiënte oplossingen kan bieden? Neem dan contact met ons op of download onze brochure voor meer informatie.