Facility services

Facilitaire Servicesdesk

Het verwerken en oplossen van facilitaire meldingen is een terugkerende zorg binnen veel organisaties. Vaak weten medewerkers niet waar ze met hun meldingen terecht kunnen en belanden deze meldingen tussen wal en schip. Het ontbreekt aan een overzicht van de openstaande items, een heldere aansturing en duidelijke afspraken met bijvoorbeeld leveranciers. Het inrichten van een eigen professionele servicedesk vergt een flinke investering. Facilicom biedt de oplossing met de Facilitaire Servicedesk die we hebben ingericht voor diverse organisaties die kampen met vergelijkbare problemen en niet de mogelijkheid hebben om het in-house te organiseren. 

We hebben de belangrijkste voordelen voor u op een rijtje gezet:

  • Complete ontzorging
    Met de inzet van een Facilitaire Servicedesk op afstand beschikt u over zowel facilitaire kennis als de techniek en ondersteuning, gecombineerd in één professionele servicedesk. 
  • Kostenreductie 
    U hoeft geen eigen personeel voor de afhandeling van facilitaire meldingen in te zetten. Hierdoor wordt kostbare kantoorruimte bespaard en kunt u zich volledig op uw core business richten. 
  • Flexibiliteit 
    Bij verlof of verzuim van medewerkers worden de taken door een ander teamlid opgevangen zodat de verwerking en het oplossen van de meldingen geen vertraging oploopt.
  • Hostmanship 
    Trigion hecht veel waarde aan de wijze waarop meldingen worden afgehandeld. Hostmanship is een belangrijk thema binnen onze organisatie. Onze medewerkers zijn vriendelijke, uitstekend opgeleide en doortastende personen. 

Meer weten over hoe wij uw organisatie kunnen ontzorgen?

Wilt u weten hoe Trigion Services uw organisatie kan ontzorgen én efficiënte oplossingen kan bieden? Neem dan contact met ons op of download onze brochures voor meer informatie.