TeleService

Teleservice, uw organisatie 24 uur per dag bereikbaar

Bedrijven en organisaties voelen steeds vaker de behoefte om 24 uur per dag telefonisch bereikbaar te zijn. Het is echter erg kostbaar en doorgaans niet efficiënt om zelf 24/7 een professioneel callcenter in de lucht te houden. De AlarmServiceCentrale van Trigion kan de telefonische dienstverlening van uw organisatie één op één overnemen. Die is immers 365 dagen per jaar, 24 uur per dag bemand door professionals die diverse (alarm)meldingen afhandelen en andere beveiligingshandelingen verrichten. 

De Teleservicemedewerkers volgen op professionele wijze elk gewenst protocol. Of het nu gaat om het noteren van bestellingen, het opvolgen van storingsmeldingen, of het opvangen en filteren van klachten en verzoeken van nog thuiswonende senioren. Vanzelfsprekend wordt elke binnenkomend gesprek geregistreerd en wordt ook exact bijgehouden welke opvolging plaatsvindt.
Als opdrachtgever vindt u de complete rapportage de volgende ochtend in uw e-mail, bovendien kunt u op elk moment via internet de actuele vastlegging raadplegen en instructies en protocollen bijstellen.