Opnieuw beveiliger van Trigion met de V-factor

PERSBERICHT
Schiedam, 11 september 2013

Opnieuw een beveiliger van Trigion met de V-factor


Onlangs is Murat Esen als winnaar gekozen van de V-factor in de maand augustus. Volgens de stemmers op Facebook is Murat een beveiliger die actief inspeelt op zijn omgeving en sterk is in communicatie. Hij beschikt over de sociale vaardigheden die steeds belangrijker worden in het beveiligingsvak. Na William Veenstra, die als winnaar werd verkozen in de maand juli, is de prijs daarmee voor de tweede opeenvolgende keer uitgereikt aan een beveiliger van Trigion.

Met diverse collega’s is Murat werkzaam voor Trigion en verzorgt hij de dienstverlening bij ABN
AMRO aan de Amsterdamse Zuidas. In de loge is hij het eerste aanspreekpunt voor bezoekers.
Hospitality is voor hem meer dan gasten verwelkomen en netjes te woord staan. Juist iets
onverwachts doen, extra behulpzaam zijn daarmee tover je een glimlach op hun gezicht. Dat maakt
het werk als beveiliger leuk. ‘Als iemand langer moet wachten omdat een vergadering uitloopt, dan
bied ik bijvoorbeeld een kop koffie aan. Dat wordt enorm gewaardeerd.’

Deelnemen aan de V-factor begon als een grap, maar hij plaatst zich hiermee ook voor de eindronde
met als hoofdprijs een iPad. ‘Ik vind het een eer op een kwalitatief hoogwaardige manier mensen te
dienen en mijn taken uit te voeren. Als beveiliger ben je niet alleen het visitekaartje namens je
werkgever, maar ook ambassadeur van het vak.’

De maandelijkse uitverkiezing van beveiligers met de V-factor maakt onderdeel uit van de
branchebrede ‘Imagocampagne Particuliere Beveiliging’ rond het thema ‘Veiligheid raakt iedereen’. De
belangrijkste doelstelling van de campagne is om de bijdrage aan een veilige omgeving zichtbaar te
maken voor de diverse doelgroepen. Meer informatie over de campagne is te vinden via de website
www.veiligheidraaktiedereen.nl